2012. április 27., péntek

"Kirándulás" Ádámmal :)


2012. 04. 27-én elkísértük Ádámot dolgozni. Fél10-kor indultunk Szentesről. Zsófi hátul utazott kutyaszállító dobozban. Jól viselte az utazást, csak nagyon csúszkált a körme a műanyag szállító boxban, így szegény nem tudott nyugton ülni utazás közben.
Első megállónk Kecskemét volt. Amíg Ádám bement a kutyás boltba én Zsófival a piactéren csináltam egy rögtönzött kis városi tréninget. Különböző helyekre kifektettem, leültettem és otthagytam. Az az igazság, hogy nagyon meg voltam elégedve vele. Mozdulatlanul helyben maradt, pedig piac téren voltunk, vagyis sok ember volt jelen akik közöttünk sétáltak el.
Még a haltie-ban is gyakoroltunk, mert egy idő után kényszerásítások, és kaparászások kíséretében próbál megszabadulni tőle Zsófi, de ilyenkor mindig kizökkentem ebből a lelkiállapotból és feladathelyzetbe állítom, például láb mellett követéssel, vagy kifektetéssel.

Következő megállónk Solt volt. Ott még a kutyás boltba is bejött velünk Zsófi ahol még degukkal is találkozott életnagyságban :)
Nagyon jól viselkedett a boltban. A kezdeti szimatolás után szépen leült és türelmesen várta a beszélgetés végét.
Többen is megkérdezték, hogy "jaj, de aranyos kutyus, mennyi idős? biztosan kölyök még.."- és én mindig felvilágosítom az embereket, hogy nem kölyök már, már körülbelül 3éves, csak kis növésű, és kölyökfejű.:)

Az utolsó megállónk Soltvadkert volt. Ott Zsófi a kocsiban várta, amíg mi elmentünk a híres cukrászdába fagyit enni. :) De persze kapott ő is belőle. Megkapta a tölcsér végét egy kicsit fagyival ízesítve.


Mikor hazaértünk (délután 5kor) Zsófi már hulla fáradt volt. Nyitott szemmel aludt a szobámban.
Ma pedig indulunk Arlóra Zsófival a Kékcsillag SE csapatépítő hétvégéjére. Már nagyon várjuk, kivéve az utazást, ami 6órányi buszozást és vonatozást jelent...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése