2012. augusztus 10., péntek

Solymáron Csipesszel :)



Sajnos nem jött össze a nyári Kékcsillagos csapatépítő tréning, mert annyira sok felé lakunk, hogy nagyon sokba került volna nekünk ha messzebbre kellett volna utazni. Ezért két helyszínen történik csapatépítő tréning, egyik Solymáron, a másik pedig Arlón.

Panni meghívására felvonatoztunk Csipesszel Solymárra. Csipesznek ez volt az első 4órás utazása vonaton, de a hangját sem hallottam egész úton, pedig kétszer is át kellett szállnunk, persze pisiltetési idő nem volt, mert 3 percem volt vonatról vonatra átugrani kutyástól csomagostól. De Csipesz már régóta szobatiszta ezért tudtam, hogy ki fogja bírni az utat. Igazából csak 2 alkalom volt amikor bepisilt itthon, mert azt hiszi a nappali szőnyegre, hogy fű, mert dús és hosszú szálak állnak ki belőle :)
Rögtönzött zajtréning is volt, mert Szentes Félegyháza között a vonat, és a sínek állapota sem egy első osztályú, minden településen dudált, és zötykölődött, hogy már nekem fájt a fejem tőle, de Csipszike végig aludta az utat :)

Mikor felértünk a Nyugatiba találkoztunk Zorkatával :) Persze lekéstük a vonatot Solymárra, de legalább maradt annyi időnk, hogy elvigyük a blökiket pisilni.
Csipesznek nagyon tetszett  a Nyugati pályaudvar és a nyüzsgés, ment oda minden emberhez barátkozni, és olyan peckesen sétált előttünk, mintha ő lenne a főnökünk :D Tehát nem egy betoji jószág az biztos :)


Mikor megérkeztünk Solymárra a négy kutya: Audrey-Zorka-Füge-és Csipesz akkora hancúrt rendeztek, hogy a végén már a végkimerülés altatta el őket :)
Csipesz nagyon élvezte, hogy viszonylag korabeli, fiatal kutyákkal játszhat, mert Zsófi nála inkább az anya szerepet tölti be itthon mint a játszótársét. Persze Zsófi is próbál vele néha játszani, de ő azonnal hanyattvágja magát és várja, hogy megnyalogassa Zsófi a pótmama :)


Második nap tartottunk egy kis engedelmes foglalkozást az udvarban. Először mindenki  a saját kutyájával, majd mint ahogy a vizsgán is lesz majd, a kutyáknak idegen emberrel is végre kellett hajtaniuk a feladatokat. Csipesszel még nem csináltam sok feladatot egyszerre, mert már így is fáradt volt az új környezet, meg a sok játék miatt, és tudtam, hogy még vár ránk az utazás ezért nem akartam teljesen lefárasztani, de sajnos sikerült.
A vonatállomásra gyalog kellett lemennünk, de Csipsz  félúton megadta magát, lefeküdt, hogy ő egy lépéssel sem tud tovább menni, így kézben kellett elvinni  a vonatig.

Beutaztunk Pestre a Margit szigetre a kutyusokkal. Nagyon tetszik nekem ez a hely, főleg az, hogy be lehet vinni a kutyákat, mert sajnos itt Szentesen már nem sok hely van ahol kutyázni lehet a kutyaiskolán kívül, és sajnos az emberek akik nem kutyások el sem tudják képzelni mennyire nagy szükség lenne Szentesen is kutyafuttatóra, ahol szocializálódhatnak a kutyák, és hogy kicsit állatbarátabb környezet legyen...


A Margit szigeten is tartottunk engedelmes foglalkozásokat, persze főleg a nagyokkal, Csipeszke inkább csak élvezte, hogy rohangálhat.
Találkozott egy vele egyidős kis kan kutyussal, akivel azonnal ment a birkózás. :) Azt figyeltem meg, hogy mikor idősebb kutyákkal találkozik azonnal hanyatt vágja és megadja magát, de amikor korban egyidős kutyusokkal találkozik össze azonnal dominánssá válik. Persze ott sincs komolyabb baj, mert ott is hagyja, hogy a másik nyerjen a birkózásba, de azért látszik a viselkedésén, hogy szeret ő lenni a vezető egyéniség.

Miután teljesen kifárasztottuk az összes kutyát, és Csipesszel elindultam haza vonattal, a többiek pedig vissza Solymárra folytatni a félcsapatépítő tréninget. Sajnáltam, hogy Zsófit nem vihettem, de mivel tüzel nem mertem vonatra ültetni, mert tiszta vér lett volna minden, és ilyenkor különben is elég szeleburdi.

2012.08.19-én a Szentesi kutyaiskola bemutatót tart a Spartacus pályán, ahol természetesen velünk is találkozhattok. :)
http://www.szarnyasnapok.hu/?page_id=103

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése