2012. március 1., csütörtök

Az állatorvosnál :)



A mai napon (2012.03.01) végre meglett Zsófi chipje. :) Ezt is megéltük juppijé :)
Hááát kicsit megijedt amikor beledöfte a dokibácsi de egyébként jól viselte. Mondjuk utána ki akart menni a rendelőből, de nem hagytam, visszahívtam és szépen fektetést, és ültetést gyakoroltunk amíg a doki írta az adatainkat :) Persze a rossz élményeket azonnal feledtettem egy kis jutifalattal, hogy jó emlékekkel távozzunk a rendelőből. De még csak ezután jön a java... Az ivartalanítás. Azt tavaszi szünetben szeretném ha történne, hogy itthon tudjak vele lenni a lábadozási időben.
Remélem az ivartalanítás segít majd a dominanciáját kicsit apasztani, mert ma is ahogy falkáztunk, Zsófi nem tűrte ha akármelyik kutya fölé állt, vagy rátette a mancsát.. Jó valószínű ez a menhelyes sérelmek miatt van így, mert ott az maradt benne, hogy ha valaki dominánsabb nála az bántja és szétmarcangolja.. Úgyhogy szegényt megértem, csak erről szeretném leszoktatni.. És remélem az ivartalanítással kicsit javítani tudok ezen a túláradó dominancián.

A Kurca parton gyakoroltunk egy kis bukfencezést is. Ez volt az első alkalom, hogy ezt tanultuk, úgyhogy még úgy csináltuk, hogy fektetésből én forgattam át, és erősítettem nála a parancs szót. Aztán majd valamilyen kézjelet erre is ki szeretnék találni.
A kúszást is próbálgatjuk, majd alakul ez. Mostanában a trükkökre kevesebb időt szántam, mert többet voltunk városi tréningezni. Ami már magához képest nagyon jól megy. Ma egész séta alatt éreztem, hogy én vagyok a főnök :) Zsófi folyamatosan nézett hátra ha lemaradtam, sokszor magától odafutott hozzám és egyből lábmellé állt, és lábmellett követést csinált :) és el kellett hessegetnem, hogy ez most a pihenő menjen szaladgálni :)

Most már ha séta közben megtalál valami étel darabot, vagy kutyagumit, és rászólok, egyből ott hagyja... Ez régen nem így ment nála, régen meg se hallotta hogy rászóltam. Akkor viszont majdnem kaptam egy gyenge szívinfarktust, amikor Zsófi kutya megjelent nagy boldogan szájába valami csontváz maradvánnyal... De mikor rászóltam eleresztette és ott hagyta, de hú, nem akarom megtudni mi volt az :)
Tehát lényegében jó napot zártunk ma. Megvan a chipünk, sokat fejlődtünk, mi más kellene :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése