2013. január 30., szerda

Zsófi első tesi órája :)



Mivel most töltöm a tanítási gyakorlatomat a Rigó iskolában a 6.osztályosokhoz lettem beosztva. A gyerekek testnevelés tanárával megbeszéltem, hogy a mai napon én és Zsófi tartanánk az órát.
Azt mondta ennek semmi akadálya ezért bele is vágtunk Zsozsóval :)


Először volt egy kis bemelegítés a gyerekeknek, futás és gimnasztika. Majd kezdődött a kutyás foglalkozás. Mivel ekkor két osztály is van a teremben ezért 20gyereknek tartottunk foglalkozást Zsófival.
Elsőként mindenki egyesével kijött és kért pacsit Zsófitól, megismerkedhettek egymással.
Ezután következett a "karika foglaló". Mivel székeink nem voltak ezért hullahopp karikába kellett helyet foglalniuk a gyerkőcöknek. Futniuk kellett, míg meg nem hallották a kutyaugatást, mert akkor kellett lefoglalniuk egy karikát. Aki megnyerte a versenyt az kérhetett egy trükköt Zsófitól.

Ezután játszottunk kalózos játékot. A terem egyik végébe elrejtettem 3kincset, a gyerekeknek a terem másik oldalából kellett pókjárásba eljutni a kincsekig, de csak akkor mozoghattak, ha a vadászunk aludt. Ha Zsófi felállt akkor nekik kővé kellett dermedniük. :)
A három nyertes szintén kérhetett Zsófitól egy trükköt :)

Ezután csináltam egy akadálypályát neki, kitettem zsámolyokat, karikát és bólyákat. Zsófival bemutattuk a feladatot, és aki hiba nélkül megoldotta a feladatot az kérhetett egy jutalomtrükköt.

Sajnos mivel nagyon sokan voltunk, ezért kevés játékra jutott idő, de a gyerekek ezt is nagyon élvezték.
Az óra végén közösen egy nagy öleléssel elköszönhettek Zsófitól.


Ezután Zsófival kisétáltunk a buszmegállóba. Közösen átbuszoztunk Szegvárra az egyik gyerkőcömhöz, akihez fejleszteni járok. A kisfiú nagyon élvezte a kutyás terápiát. Mivel ő egy halmozottan sérült gyerkőc, ezért csak a stimulációt tudtam felhasználni. Közösen megsimogattuk a Zsófit. Különböző testrészére feküdt rá a kutyus. A teste különböző részéről nyalogatta le a jutalomfalatot stb.
Olyan jó volt látni, ahogy a kis arcocskája ki van virulva, és el van varázsolva. Egy hangja nem volt, szépen csöndesen figyelte az eseményeket, és élvezte, hogy a Zsófi hozzáér :)

Ma egy nagyon élvezetes és jó napot zártunk Zsófival. De még csak eztán jön a java, mert kezdem Csipesz tréningét :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése