2013. június 2., vasárnap

Díjlovas verseny a Szent László Lovardában


Már jó ideje készültünk erre a napra mindannyian. A lovardában nagy volt a sürgés forgás, hogy a verseny napjára minden elkészüljön és megszépüljön.
Reggel fél 9-re mentünk öcsivel és Zsófival Tibiért a Rigóba, majd onnan már mentünk is ki a lovardába, mert megígértük Zsuzsának, hogy segítünk neki, amiben tudunk.
Én aznap írnok voltam, amit nagyon élveztem. Mivel a lovas szakmát még csak most tanulgatom, és még szinte semmit nem tudok belőle, ezért nagyon érdekes volt, egy ilyen versenyen írnokként szerepelni.
Így megtudhattam a szakszavakat, láthattam mik a hibák, mikre kell odafigyelni lovaglás közben, mik a szabályok a díjlovas versenyen.

Először futószáras versenyszámokat "írnokolhattam". Jó volt látni a kis ismerős arcokat, ahogy most teljesen győzelemittasan ültek fel a lóra, és tették, amit a bíróhölgy mondott nekik. Nemrég még első botladozásaikat láttam a téli lovardában, de most már én is láthattam a fejlődést a lovaglásukban, ami nagyon nagy élmény volt.

A futószáras verseny után kezdődött a nagy pályán a rajtengedély vizsga és a különböző nehézségi szintű versenyszámok.

A versenyszámok között a Köröstoroki Ebtanoda tartott kutyás bemutatókat, engedelmességi, ügyességi és őrző-védő ágazatban. Nagyon ügyesek voltak, és jó volt őket konferálni, bár kicsit izgultam, hogy mikrofonba kell beszélnem ennyi ember előtt, de tudtam, hogy nekik ez fontos, és így tudom őket segíteni, ezért szívesen vállaltam a feladatot :)

Amíg én írnokként dolgoztam megérkezett Rebeka is. Sajnos se vele se Tibivel nem tudtam eleget foglalkozni, ezért innen is üzenem, hogy elnézéseteket kérem, de kötelességeim voltak :)
Hála az égnek öcsém is eléggé benne van a kutyás életbe, és ő is otthon van a különböző kiképzési módszerekben, mert amíg Szegeden éltem ő járt Zsófival kutyasuliba, meg azóta is van hogy eljár a kutyákkal sétálni vagy futni.
Nos mivel éppen ráért, megkértem, hogy vigye már el Tibit és Rebekát a fedelesbe, hogy kicsit dolgozhassanak Silivel és Zsófival.
A visszajelzések alapján öcsi ügyes tanárbácsinak bizonyult :) A gyerekek élvezték a kutyázást még úgyis hogy nem voltam velük. Remélem sok újat tanultak, amit majd legközelebb nekem is bemutatnak.

Most a következő projekt, amin dolgozunk az a Rigó Gála, ami 2013.06.06-án délután 15órától lesz a Rigó iskolában. Itt a Dszungel könyve című musicalt adja elő az iskola számos tagja, többek között én is és Zsófi is. Zsófi egy őzbakot játszik, én pedig farkas leszek az osztályommal. :)
Várjuk szeretettel az érdeklődőket, nagyon sokat készülnek rá a gyerekek, kollégák és Dunainé Imre Tünde kolléganőm, aki a színjátszó csoport vezetője. Nagyon jó kis előadás lesz :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése