2013. június 12., szerda

Liget felfedezői alsós akadály verseny


Az elmúlt pár hétbe többet dolgozott a két kutyám mint egész évben :) Najó azért nem ennyire drasztikus a helyzet, de valóban mostanába nagyon benne vannak a munkába, aminek én csak örülök :)

Nos elérkezett az utolsó iskola hét, és máris 3 nap intenzív kutyás foglalkozás zajlik. Ugyebár hétfőn volt a búcsú kutyázás ami hospitálással volt egybekötve az osztályomba, ma pedig a Szent Erzsébet Általános Iskola meghívásából az akadály versenyükön az egyik megálló lehettünk mi a kutyusokkal.

Még januárban a SZESE közgyűlésen kért fel minket Mónika, az egyik kutyasulis tagunk :) Nagyon örültem a meghívásnak,hisz így nagyon sok gyerekkel ismerkedhettünk meg, és szeretem azt az érzést, mikor végig megyek a kutyákkal a városon és azzal jönnek oda hozzám, hogy hú ő a Zsófi/Csipesz vele játszottunk múltkor.. :)

Szóval elérkezett a mai reggel... Mivel Zsófival voltunk előzetesen szülői értekezleten és megtudtam, hogy egy kutyával képtelenség megcsinálni ezt a két napot, ezért már úgy is készültem hogy Csipeszt és Zsófit is viszem magammal.
Mivel ez egy verseny volt, tehát a csoportok pontokért küzdöttek olyan játékot kellett kitalálnunk, amivel tudnak majd küzdeni az eredményekért és hogy ők legyenek a Kutyaütők megálló nyertesei. :)

Reggel már fél8 körül elindultam a pokróccal, táskával és kutya fekhellyel plusz a két kutyával a Kurca partra. Gondoltam majd még 8 óráig lemozgatom a blökiket, hogy egy gyors egészségügyi sétát tudjanak tenni :) Felállítottam a boxot és már láttam is messziről érkezni Tamarát, aki hozta a csomó hullahopp karikát a kis asztalt meg a székeket :)

8 órától 12:30ig szinte megállás nélkül dolgoztunk Tamarával és a 2 kutyával. Én már hulla fáradt voltam, de ez szerintem mindannyiunkra igaz volt. Csipeszt még nem láttam ennyire fáradtnak :)

Végülis amit kitaláltam játéknak, az a karika foglaló volt, aki kiesett az leült Tamarához és képekről kellett kutyafajtákat felismernie a pontokért.Meg kérdezgettem tőlük kutyás kérdéseket, pl Mi kell a kutya sétáltatáshoz, miben segíthetnek a kutyák az embereknek stb,
Valamint ha maradt még időnk akkor játszottunk egy kis bátorság próbát, az gyors és eszköz igény nélküli játék :)

Ma különösen izgalmas volt nekem ez a nap, hiszen még sosem dolgoztam a két kutyával egyszerre, valamint Csipesznek ez volt az első olyan alkalom, amikor játékos foglalkozást tarhatott gyerekeknek. Eddig amikor elvittem a Rigóba magammal akkor vagy színjátszós próbán vett részt, vagy csak engedelmeseztünk és trükköket kérhettek tőle a gyerekek.
Most viszont részt vett a karika foglalóban, és annyira jó volt látni hogy ilyen kis ügyes, abszolút nem zavarta hogy 13 gyerek sikítva rohangál körülötte és minden lépésnél még meg is simítják, miközbe neki rám kell koncentrálnia és távolságból kell megértenie amit mutatok vagy mondok neki, jelen esetben azt hogy ugasson :) Még a bátorság próbákban is részt vett, és megkereste a jutifalatokat a gyerekek testéről :)
Jaj elmondhatatlan mennyire büszke voltam a két kis drágaságomra :) Nagyon ügyesek voltak, és a gyerekek imádták őket. Ma több mint 100 gyereket mozgattunk meg, és dolgoztattunk meg kutyául :)

Holnap a fölső tagozatnak tartunk játékos foglalkozásokat, persze nekik már más játékokat terveztünk, de remélem az is tetszeni fog nekik :)

Egyébként a kétségek elkerülése érdekében Csipesz dolgozott a piros hámban, Zsófi pedig a narancs sárgában :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése