2013. június 7., péntek

Dzsungel könyve a Rigó Gálán :)


2013 június 6-án tartotta iskolánk a Rigó Gálát. Eddig hagyomány volt, hogy minden osztály önálló műsort ad elő, most viszont egy közös produkcióval készült az egész iskola.
Idén a Dzsungel könyve című musicalt adtuk elő "Rigó módra". :) Ez az egyik kedvenc musicalem, imádom a zenéjét ezért nagyon élveztem a próbákat :)
Az 5. osztály a farkasok szerepét kapta. Mi a Farkas vagyok című zenére csináltunk egy koreográfiát, emellett párbeszédekkel készültünk Akelával és Sir Kánnal.
Mivel egy olyan darabot akartunk idén előadni, ahol tanárok és diákok együtt szerepelnek, ezért én büszkén vállaltam, hogy beöltözök farkasnak és táncolok a gyerekekkel együtt :)
Délutánonként a napközikben is sokszor elpróbáltuk a táncot, a gyerekek már nagyon unták, de muszáj volt, hisz tudtuk, hogy ezen a napon az egész iskola, sőt szülők, rokonok és barátok is jelen lesznek, akik minket akarnak majd megnézni ezért jól kell teljesítenünk.

Nagy megtiszteltetésnek éltem meg azt is, hogy Dunainé Tündike, a színjátszócsoport vezetője felkérte Zsófit is szereplésre :) Már a karácsonyi műsorban a Szépség és a Szörnyetegben, és farsangkor az Óz a nagy varázslóban is szerepelt, ezért már rutinosan jártunk a próbákra is. Sajnos nem sok próbán tudtunk részt venni Zsófival, mivel délelőttönként nekem egyéni óráim vannak, és nem nagyon tudtam őket más időpontra halasztani és pótolgatni, de mivel Zsófinak nem volt hosszú a szerepe, ezért nem is nagyon kellett több idő rá.

Persze ha több időnk lett volna és többet tudtuk volna ezt a jelenetet gyakorolni Sir Kánnal és Akelával, akkor megoldhattuk volna úgyis, hogy Zsófi teljesen betanulja a szerepét és ne parancsra végezze a feladatot, hanem azért mert felismeri a szituációt, és az alapján végzi a dolgát. De a közönség nem vett észre semmit abból, hogy ez ne így történt volna, ezért csak az én maximalizmusom az ami visszább fogott az örömujjongásban :)

Zsófinak az volt a szerepe, hogy mikor Akela már idős lesz és nem tud vadászni, Sir Kán próba elé állítja és egy őzbakot visz az öreg farkasnak, hogy a falka előtt kapja el. Ez azonban meghiúsul és az őzbak megmenekül. Tehát Zsófi életben maradt :D
Pedig direkt megtanítottam Zsófinak Tibikémmel (aki Zsófi második gazdija) a lelövés trükköt, hogy a színpadon hitelesen haljon meg, de kiderült időközben, hogy megmenekül ezért nem fog kelleni a "meghalós" trükk :)

Lényegében egy nagyon jó napot zártunk tegnap, meg voltam elégedve az osztályommal és Zsófival is. :) Ügyesen szerepelt mindenki :) Nagyon tetszett az egész színdarab, a próbák felhőtlen hangulata, a jókedv és együttműködés.
Remélem még sok ilyen közös munkában lehet majd részünk Zsófival, és később majd Csipesszel is, hiszen volt most is, hogy Csipesz helyettesítette Zsófit némelyik próbán és ő is nagyon szépen dolgozott, gond nélkül helyben maradt miközben Akela fenyegetően közelítette meg :)

Köszönjük a lehetőséget Tündikének, hogy felkért minket a szereplésre :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése