2012. október 1., hétfő

Csipesz mostanában

Sajnos mostanában nagyon kevés idő jutott a kutyázásra. Sokat dolgozom, írom a szakdolgozatomat, szóval el vagyok havazva. Még a kutyasuliba se tudtunk mostanába kijutni, már 3hete nem voltunk. :(
Pedig Csipesznek nagyon nagy szüksége lenne a mozgásra, és mert van több vele egyidős kutyus velük olyan jót tudna játszani, ami szocializáció szempontjából nagyon fontos lenne.

Hétvégén elvittük a kutyákat a Kurca partra egy kis sétára. Nagy meglepetésemre Csipeszke magától ugrott bele a Kurcába és úszott :) A szemeim úgy kikerekedtek, mikor azt láttam, hogy a kicsi azt keresi hogy hol is tudna beugrani a vízbe. :) Hál isten ez jó hatással volt Zsófira és ő is beugrott  a vízbe. Bár neki ez annyira nem tetszett mert úgy elmerült, hogy a víz felszínen csak egy barna foltot láttam. :)

Viszont minden nap gyakorolunk kicsit, tanulunk új trükköket.
Most tanítottam Csipesznek a kulcs feladását. Igazából tudja mit szeretnék tőle, de őt még jobban érdekelné az, hogy dobálja a kulcsot, mert élvezi, hogy csörög a szájában. Szóval ő még játszana vele, de mikor elkértem tőle odaadja a tenyerembe, viszont kapok mellé egy pacsit is. Szegény meg van zavarodva, mert ugye a kinyújtott tenyér az nála a pacsit szimbolizálja, és nem érti, hogy én azért nyújtom ki a tenyerem, hogy elkérjem a kulcsot. :) Majd belejön ebbe is, és összeáll neki a kép :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése