2013. március 16., szombat

Havas márciusi kutyasuli a gyerekeimmel :)


Már a múlt héten lefixáltuk az időpontot a gyerekekkel, hogy megyünk szombaton megint kutyasuliba.
Reggel 9re értem oda a találkozó helyre, ahol Tibivel és Henivel találkoztam. Persze azonnal lepasszoltam a kutyákat, hagy sétáltassák ők Zsófit és Csipeszt.

A kutyasuliba kiérve már kint volt Kata Boni nevű magyar vizslájával aki jó barátságba kerül az én két vizslámmal :) Ezért elsőként játszott egyet a három vizsla. Majd megérkezett Timi és Roli Démon nevű kutyusukkal, aki szintén jó barátságot kötött a hiperaktív vizsla lányokkal :)

A játék után viszont jött a munka. Most egyesével gyakoroltunk a gyerekekkel. Mindenki dolgozott kicsit Zsófival, átnéztük az alapokat, ültetés, fektetés, helyben maradás, behívás. Majd ezután jött a kerülés, az előre küldés és a többi trükk amit a suliból már ismernek a gyerekek.

Ezután én dolgoztam kicsit Csipesszel meg a többi kutyussal aki kint volt még a pályán, majd jött az akadály pálya. Végig vittük a kutyákat az "A" akadályon, a karikán meg sima ugró akadályon is.
A gyerekeknek nagy élmény volt hogy Ádám barátom odaadta nekik kipróbálni milyen egy akitával és egy rottweilerrel dolgozni, akik abszolút nem terápiára vannak képezve. Kicsit belecsöppentek a mélyvízbe a gyerekek főleg Tibi aki a kutyaoviban Ádám vezényletével dolgozott mindkét kutyával többet.Persze olyan sáros lett tőle, hogy azt hiszem Tibike egész délután moshatja a kabátját :D
Köszönöm Ádámnak a mai segítségét, és a lehetőséget, hogy megengedte a gyerekeknek hogy kipróbálják az ő "kutyáit" is.

Örülök, hogy ma már 4 tanítványom is kijött velem kutyázni :) Pedig hó volt és hideg, és minden latyakos, de mégis kijöttek és jól érezték magukat :)
Én és a kutyáim nagyon elfáradtunk :) De megérte mert mindannyian jól szórakoztunk kint a pályán és remélem lesz még sok ilyen alakalom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése