2013. március 4., hétfő

Tavaszodik a kutyasuliban :)


Végre elérkezett a március :) Már el is pakoltam a téli kabátomat és a nagy csizmákat is, még ha hideg is van én már tüntetőleg eltettem a téli ruhákat :)
Ezen a hétvégén már végre napsütésben tudtunk kutyázni a kiképző pályán.
Vasárnap reggel feltankoltam virsliből és labdából és elindultam a két "lányommal", Zsófival és Csipesszel a kutyasuliba.
Mivel mi nagyon sportosak vagyunk gyalog indultunk ki a pályára. Már egyre jobbak vagyunk mert már fél óra alatt odaérünk normál tempóval. :)

És ami csoda, sikerült kicsit "betörnöm" Csipeszkét. Már nem húz!!!!! És végre úgy tudtam kisétálni a két kutyával, hogy nem kellett közben bicepsre gyúrnom :)
Annyira jó érzés volt a régi arcokkal találkozni kint, és persze új emberekkel, kutyásokkal megismerkedni.
Nagyon sokan kint voltunk tegnap a pályán, ebből is látszik, hogy itt a tavasz :)
Gyorsan dolgoztam egy kicsit Zsófival, mert mostanába csak a munkahelyen dolgozik a gyerekekkel és ott nem ugyan az a követelmény mint kint a pályán, de hál isten egész ügyes volt, kivéve a kerülés :) Mindig kell neki pár próbakör, hogy eszébe jusson mit is akarok tőle. Ebből is látszik, hogy már öregszik a drágám :) Régen pillanatok alatt rögzült neki 1-1 új trükk, most már nehézkesebb :)

Amíg Zsófival megcsináltam egy engedelmes feladatsort, addig Csipeszke bent volt a kutyaoviba az ő korosztályával, volt még rajta kívül két vizsla: Drazsé és Boni, akikkel kifutkározhatta magát, rajtuk kívül volt még kint több berni pásztor és egy gyönyörű greyhound is :)
Miután Zsófit lefárasztottam kicsit, Csipeszkével és az ovis csoporttal is dolgoztunk egyet.
Ezután jöttek a bölcsisek a 4 hónapos körüliek, velük még nem úgy dolgoztunk mint a nagyokkal, itt inkább még csak a szocializáció volt a lényeg és hogy játszhassanak, meg persze, hogy a gazdival kialakuljon a kötődésük.

Csipeszkének jó napja volt, hiszen Zsuzsa is kijött Edivel és Silivel, így Csipeszke játszhatott egy nagyot "Balázs Pali" játszópajtásával. De persze Silinek is jutott méretben és fajtában is azonos játszópajtás, Gesztenye, Tibi kis foxija :)

Persze hazaérve a csajok kaptak 1-1 nagy cupákot, amivel délután elrágódhattak egy darabig, utána pedig jött a fürdés, így most már illatosak és puha szőrűek lettek :)

Remélem most már megmarad a jó idő és a kutyázó kedv is mindenkinél, és egyre többen leszünk kint a pályán hétvégente. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése