2013. március 29., péntek

Tibi első napja a lovardában :)


A tavaszi szünet 2. napján járunk :) Délután csörgött a telefonom, Tibike hívott, hogy problémái vannak és kutyáznánk-e egy kicsit, hogy jobb kedve legyen.
Mikor Tibi megérkezett beszélgettünk kicsit, majd elkezdtünk kutyázni. Zsófival és Csipesszel is dolgozott, majd Zsófinak el kezdtünk tanítani a "lelövés" trükköt, hogy a Dzsungel könyvébe hitelesen játssza majd el a meghaló őzet :) Egész hamar rájött hogy mit akarok tőle :) Igazából annyi a bökkenő hogy farokcsóválás közepette vetődik el és hal meg... Szóval a hitelességen még javítani kell, de júniusig van még időnk :)

Eljött a délután 4óra, nekünk indulunk kellett öcsivel a lovardába, és megkérdeztem Tibit, hogy lenne-e kedve kijönni velünk.Persze azonnal igent mondott, ezért bementem az otthonba és elkértem őt a nevelőjétől.

Mikor kiértünk a lovardába végig simogattuk az összes lópofit :) Szeretek kint lenni a lovardában, mert nagyon megszerettem ezt a sportot és a lovakat is :) Ha megtehetném kijárnék sűrűbben is, de az időm nekem is véges sajnos... Nekem is 24 órából áll egy nap :)

Miután én is kilovagoltam magam Pixin, bementünk az istállóba, felszereltük Jakit, segítettünk féregtelenítőt adni a lovaknak, ami Tibinek nagy élmény volt, ilyet még nem látott :)

Amíg öcsi lovagolt és kicsit foglalkoztam Edivel, Vigóval és Silivel, majd átadtam a terepet Tibinek :) Hagy gyakoroljon olyan kutyákkal is, akik nem terápiára vannak képezve és akik még tanulják az alapokat. :)

Hát Tibike eléggé megizzadt Edi és Vigó tréningje közben :) Fura volt neki hogy ezek a kutyák nem olyan intenzíven dolgoznak vele mint Zsófi és Csipesz, de ezt is ki kellett próbálnia, hiszen ha egyszer saját kutyája lesz, azt is neki kell majd kiképeznie :) Ami nem könnyű feladat, de ha már most tudja gyakorolni a kutyázást sokkal könnyebb lesz majd neki ez a feladat :)

A kutyázás után Tibi is ment pár kört Colonitán :) Tetszett neki nagyon a lovaglás is és a kutyázás is, elmondása alapján: "Petra néni nem gondoltam volna hogy ilyen jó napom lesz..." :)

Köszönjük Zsuzsának a lehetőséget, hogy kint lovazhattunk és kutyázhattunk :) Reméljük legközelebb a többi kispajtás is ki tud jönni velünk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése