2014. június 10., kedd

Egészségnap a Kiss Bálint iskolában


Múlt héten felkeresett egy kedves Tanárnő a Kiss Bálint Általános Iskolából, hogy esetleg tartanék-e a vizslákkal bemutatókat a gyerekeknek.
Én természetesen elvállaltam, mert szeretek velük mindig új helyekre járni, hogy minél többen megismerjenek minket, és hogy ők is egyre több új szituációba kerüljenek, és egyre több új gyerekkel dolgozhassanak együtt.
Mivel elég közel lakok az iskolához gyalog mentem a két kutyával, kutyabox-szal és a nagy táskával :) Kicsit úgy néztem ki, mint akit most dobtak ki otthonról és éppen költözik annyi dolog volt nálam :)
Elég nehéz volt bejutni a kutyákkal az udvar végébe, mert kint volt legalább 3 osztály, és a gyerekek úgy körbekaptak minket, hogy mozdulni nem tudtunk :)

Miután lepakoltam el is kezdődött az első foglalkozásom, az egyik elsős osztállyal. A gyerekek nagyon lelkesek voltak. Velük először Csipesszel játszottam. Elég sok mindenre jutott idő, mert fél órám volt egy csoporttal. Csipesz 3 hét kiesés után újult erővel állt vissza a munkába, de nem igazán látszott rajta, hogy kihagyott ennyi terápiát :) Viszont ebbe a melegbe sokkal hamarabb elfáradt ő is, így minden csoportnál váltogattam a kutyákat, egyik pihent azalatt a fél óra alatt míg a másik csoporttal dolgoztam.
Összesen 4 csoportom volt ma, szóval 2 órát dolgoztunk a kutyákkal, de úgy elfáradtunk mindhárman, hogy délbe mindannyian elaludtunk :) Ez a meleg nagyon lenyomott mindannyiunkat. :)

Zsófi is sokat játszott a gyerekekkel. Hozta a jól ismert nyugalmas személyiségét :) A gyerekeknek megmutattam Csipesz puszi adós trükkjét, azután mindegyikük pusziltatta magát vele :)

Egyik unokahúgom Linda is ebbe az iskolába jár, tegnap a vendégségbe nem mondtam el neki, hogy ma az ő osztályába is megyünk a kutyákkal, ezért vicces volt látni a meglepődést az arcán. Először el se hitte hogy ezek mi vagyunk, de utána persze nagy örömmel és öleléssel fogadott minket :) Furcsa mert sok gyerkőc van a családomba, de még egyikőjük se volt terápiás órámon, az ő csoportjaikba pont nem járok az ebekkel így mindig kimaradt, így most Linda próbálhatta ki először milyen is a kutyás foglalkozás :)

Már pihenéssel készülünk a holnapi és holnap utáni napra a "barnákkal"... Megyünk a Szent Erzsébet iskola akadály versenyére, mi is egy állomás leszünk a versenyen, tavaly is kellően elfáradtunk ezért most pihenés van :)
A következő bejegyzés az akadályversenyről hamarosan érkezik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése