2014. május 10., szombat

Bemutató a Mátéffy óvodában


Még pár hete ellátogattam a Mátéffy óvodába, mert a rajzpályázatunk győztese óvodás kategóriában ebbe az intézménybe jár. Ottjártamkor felkért a vezető óvónő, hogy az egészség napon tartsak a vizslákkal egy kis bemutatót a gyerekeknek és szüleiknek. Én persze nagyon szívesen elvállaltam, mert szeretek velük minél több helyre eljutni.

A mai napon délután elindultunk a két vizslával és Tamással az óvodába. Mikor megérkeztünk kerestünk egy füves de árnyékos helyet magunknak, sajnos kicsit szűkös helyet találtam, de ez is megfelelt végülis az elvárásoknak.
Nem is tudtam pontosan hogy mikor kezdődik a bemutatóm, mert senki nem mondott semmit mikor megérkeztünk, csak egyszer arra lettem figyelmes, hogy megrohamoztak minket a gyerekek és családjaik.
Hát akkor én el is kezdtem a bemutatót Zsófival. Az első játékunk egy kis korong foglaló volt. Próbáltam szokás szerint olyan játékokat hozni, amibe minél több gyerek részt tud venni, látványos és jó élményt ad a gyerekeknek. A fejlesztő foglalkozásokon persze máshogy zajlik az összes játék mint egy bemutatón, ahol csak a játékokba akarom bevonni a gyerekeket és minél többüket megmozgatni.
Ezután játszottunk egy rókafogót Csipesszel, és a nap folyamán még 2x, a harmadiknál már nagyon elfáradt szegény :)

Játszottunk még bátorság próbát Zsófival, meg szoborjátékot, meg ragadd meg nevű játékot.
És eltelt másfél óra a bemutatóból :) A végén már szomjasak és fáradtak voltunk mindhárman, mert sok gyerkőccel játszottunk. Ilyenkor nekem is mindig nagyon nehéz a helyzetem, mert nem ismerem a gyerekeket, nem tudom, hogy fél-e valamelyik a kutyától, mit hogy reagál le, ha megijed akkor nem tudjuk azonnal korrigálni, mert addig az a jó sok ember és főleg türelmetlen gyereke mit csináljon...
Nem szeretem ha a gyerekeket nem a nevükön hanem mondjuk a pólójuk színéről kell elneveznem, én szeretem a gyerekeket mindig a foglalkozásokon kiismerni, néven szólítani, de ilyen helyzetekbe olyan személytelennek érzem az egészet, de sajnos azért én se vagyok zseni hogy 10másodperc alatt megtanuljak 20nevet archoz kötni.....

A bemutató végén osztogattam szórólapokat, hogy a hétvégi foglalkozásaimra is minél többen járjanak. A hétvégi foglalkozásaimon ha kialakulnának állandó csoportjaim és tudnánk komolyan képességfejlesztő és egyéb más kimondottan terápiás foglalkozást tartani az lenne a legjobb.... Már várom, hogy legyenek állandó csoportjaim ahol láthatom hogy milyen eredményeket érünk el a vizslákkal.

Szóval holnap reggel 9 óra 30perctől várok minden kutyázni váró gyerkőcöt kint a Szent László lovarda pályáján, ott lesz a Játékos mancsok nevű kutyás foglalkozásom gyereklétszámtól függően 10:30ig vagy 11:00ig :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése